perjantai 4. kesäkuuta 2010

hyviä asioita

Olen ryhtyä kirjoittamaan siitä, kuinka tänään on taas niitä päiviä, jolloin tyhjyys on nielaista kappaleen minua postiluukun sylkäistessä jaloilleni vain laskuja ja mainoksia niiden kipeästi odottamieni kirjeiden sijaan, jotka kertoisivat viestiä siitä, ettei minun anneta pudota, mutta mitenpä tuon asian pyöritteleminen minua nyt auttaisi, joten päätän sen sijaan kirjoittaa vaikkapa siitä, kuinka


on ihanaa asua asunnossa, joka kylpee valossa ja jonka parvekkeella tuoksuu kukkiva pihlaja, jonka katveessa voi kuivattaa raikkaita kesälle tuoksuvia lakanoita,

ja kuinka


pyöräilin äskettäin järvelle hengittämään itseeni sinistä leppeyttä ja tunnustelemaan lämpimiä rantakallioita varpaideni alla ja miten se oli väsyttävää ja pelottavaa ja suloista ja voimia antavaa samaan aikaan,

ja kuinka
kuulin eilen ensimmäistä kertaa, kuinka kana aivasti, atshih, terveydeksi!,

ja kuinka
kohta pannulla tirisee ihanalta ihmiseltä tuomisina saamani itse pyydetty eväkäs, jonka ylle rouskin valkoista myllystä.

On monia hyviä asioita, joihin kiinnittyä.

2 kommenttia:

  1. Onnea uuteen kotiin!! Kävinhän minä täällä jo aiemmin, mutta unohdin kokonaan laittaa merkkiä itsestäni. Höh, mikä hömelöpää olen välillä. Aivot ovat karanneet jonnekin, tai sitten ne käy hitaammin kuin koskaan. Hyvä niin, saavat nekin levätä välillä.
    Halitus <3 ja niin ihania kuvia taas.

    VastaaPoista
  2. Heeei kiitos Sanna ja mukava kun tulit käymään! Täällä vasta asettaudun uusiin nurkkiin, katsotaan josko jaksais täällä vähän sisustaakin myöhemmin.
    Otahan iisisti siellä ja anna aivojen karkailla, kyllä ne sieltä kotiin osaa sitten kun on tarvis! (*halaus*)

    VastaaPoista