tiistai 14. syyskuuta 2010

seiskani



Sain Helmiltä tällaisen tunnustuksen - kiitos kaunis!
Tarkoitus on, että tunnustuksen saaja kertoo itsestään seitsemän asiaa ja laittaa palkinnon sitten eteenpäin valitsemilleen henkilöille.
Tässäpä minun seiskani:

1. Olen sellainen ihminen, joka haluaa yrittää olla vähän naivi, sinisilmäinen ja uskoa hyvään, vaikka todellisuus monesti muuta väittää. Inhoan "pelaamista", epärehellisyyttä ja epäoikeudenmukaisuutta yli kaiken.

2. Olen aika luonnonlapsi, mitä ulkonäköasioihin tulee. Tajusin juuri, että sama ja ainoa poskipuna, jota käytän, on ollut minulla jostain... hmm, 90-luvun alkupuolelta saakka. Uhkaa tosin käydä vähiin jo. :)

3. Olen sitä mieltä, että Dracula Piller auttaa vaivaan kuin vaivaan.

4. Tykkään yrittää eksyttää itseäni hieman ollessani vieraassa tai suuressa kaupungissa. Vierailla kujilla harhailu on jännää. Kunhan on taksiraha varattuna, jos on liian jännää.

5. Haluaisin vielä joskus asua maalla hiljaisuuden ja luonnon keskellä. En tiedä, olisiko minusta maalla asujaksi, mutta haluaisin ainakin kokeilla.

6. Mielestäni 80-lukulainen ja sitä tuoreempi auto on uusi. Olen maussani (pätee muuhunkin materiaan kuin autoihin) toivottoman jämähtänyt 60- ja 70-luvuille. Jos shoppailen, shoppailen yleensä kirppiksillä, kierrätyskeskuksissa tai roskalavoilla.

7. Olen aikamoinen sottapytty. Tuolit täyttyvät pinoista ja villakoirat saavat rauhassa pölistä nurkissa. Mutta pöytien ja tasojen pitää olla siistejä, jotta niiden ylle pääsee nyhjäämään kirjojen ja teekupin kanssa.

Itse haluan ojentaa tämän tunnustuksen ihanaisille, inspiroiville Ilonalle, Junikalle ja Sannalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti